Tänne on nyt tullut lunta! :) Tänään sateli aika kauan! Nyt kuuntelen joulumusaa! :) Oon aloittanut jo joulusisustuksenkin koulussa kämppiksen kanssa ja täällä kotona..:) Kämppiksen kans koulus yks viikko syötiin pipareita ja joulukarkkeja! njam! ;) Koulussa tiistaina aloitettiin tekemään jouluvaloja ja sain keskiviikkona ne valmiiks! Ens viikolla teen sit sellaisen kukan jossa on lehti niin laitan sit ne punaset lamput siihen kukan ympärille ja vihreät lehen! :DD Sit ne valot vilkkuu vuorotellen!

Meillä on koulussa 13.12 sellanen joulumaa ja meidän luokan vastuuna on tonttuperinne! :) Sit tehdään pienis ryhmis avoimia kerhoja ja mun ryhmällä on se kerho 18.12 ja meillä on aiheena tonttubileet ja sit meil on jouluevankeliumi näytelmänä ku pitää tehä hartaus! Mä oon Maria siinä..:)

Lahjoja joitakin oon jo paketoinut ja pitää viel ostaa ja paketoida lisää..:) Aika hyvin mulla lähenyt käyntiin nää joulujutut! :))

Sellaista kuulumista minun osaltani! Mukavaa joulun odotus aikaa kaikille! <3

*Sofianna*
71514-_D_Snow_Dance.jpg