***************************************************************************
Voi että mulla olis jo kova hinku ostaa joululahjojaaaa!! ÄÄK! :)) Noo pitää ottaa
että saa höhnää ja voi alkaa ostelee:) Se on kivaa kyl ostella,mut se ei oo kivaa
jos tulee kauhia tenkkapoo eikä tiiä mitä jollekki ostaa:)) Muttaa sellasta se on välillä,kyllä sitä keksii sitten aina jotain.

Mä haluaisin joteskin,että tulis jo lunta!! Mut kyllä kai se tuleeki sit pian ku on kohta jo marraskuun alkuki! Voi hitsit mulle tuli tänään ongelma. Ku tääl koulus olis 23-24.11 joululahjapajakurssi jossa tehään pieniä joululahjoja,mutta en tiiä pääsenkö
ku pietarsaares on just tollo 23 päivä jippii kuoro ja haluisin nähä senki:) Haluun mennä
molempiin....ääk mä en osaa päättäää:// No pitää kysellä,haistella,
maistella,miettiä ja pohtia;)) Mä oon vissinä tänään blogikirjoitus päällä
ku tekstiä tulee niin että "sauhuaa". Hehheeeeehee:D

Eips muuta:)
***************************************************************'

*********************************************************************

**************************************** ************************'