Hei vaan kaikille :).. Mä kirjoitan tänne pitkästä aikaa on aika paljon hommia riittänyt lahjoja ostellut,pakeitoinut niitä jotain askartelua ja ym Joulukiirettä :)) ja kokeitakin on ollut .. No mut mitä sitä kertois hmm.. No oletekos te jo ostelleet joululahjoja ??...Mulla enään yksi lahja tekemättä jonka ite teen pian valmis :). Ja sit on myös yks kaverin lahja paketoitavana...

Sit mä olen tehnyt tattaripipareita kun koulusta tuli sellanen tehtävä että pitää leipoo pipareita ja mä tein sit tattari pipareita kun en voi syödä vehnää =( Ja ne piparit ei kyllä ollut hyviä =((..

Ja sit kun koulussa leivottiin joulutorttuja ja niissä tietty on vehnää niin mä sain sellasen gluteenittoman ohjeen jolla sit tein ja siihen oikeesti ois tullu perunahiutaleita mutta ope anto meille siihen perunamuusia käytetäväks ja niistä tuli kyllä ihan karseen makusii niiku perunamuusia ois syöny jonka sisällä on luumuhilloa yöks =)=).. No mut mummu anto ohjeen meille jolla saan tehtyä tähtitorttuja joihin ei tule vehnää pitää koittaa tehä joku päivä :)..

No se siitä :))

Odotatteko jo Joulua paljon ??

Mä odotan aivan hirveesti!!!

Mä rakastan jouluu!!! :))  Ja mulla on 18 päivä synttärit täytän 13 wee.. Ja sit siskolla Sofialla on 19 päivä synttärit ja täyttää 17 wee..

Äiti kysy multa eilen haluunko lahjan jo mut en halunnu kun olen ottanut niin usein enen,enen oikeita synttäreitä lahjan niin otan nyt sit ihan 18 päivä :)

No mut moikka ja hyvää adventtii ja joulunodotusta kaikille!!!!

Täällä muuten ei ole luntaa =((((( Onko siellä teillä mis asutte ??=))

fetes180.gif