Äiti teki mummulle ja vaarille tälläisen aivan ihanan upean joulukalenterin<3:) Tässäpä kaksi kuvaa siitä teille,että saatte ihastella;)):

988623.jpg



988633.jpg
*********************************************************

988657.jpg

Sitten tässä olis kuvia mun joulukalenteri saaduista luukuista,johon porukka on osallistunut mun toises blogissa. Kaikki ei ole vielä tullut ja koko kalenteri ei ole viel täys:) neljää vajaa täys! Jos jotakuta innostaa tehä mulle viel niin menkää tonne mun blogiin joka löytyy tuolta sivulta nimellä sofianna:) No se siitä..
********************************************************
No tässä ois mun eli Reetan =) Joulukalenteri johon porukka on urakalla osallistunut ja enää 3 luukkua vapaana .. Mun joulukalenteri löytyy mun blogista eli arren blogi nimellä. Että sinne vaan kommaa jos haluu osallistuu =)
No tässä kuva siitä kalenterista jonka eri ihmiset on mulle koonneet... Kiitos siitä teille!!

990601.jpg

Ja tässä tämä on lisääntyny kalenteri=)

1025289.jpg