Vähän kivaaa!! Jouluun enää 4 viikkoo ja mun joululoman alkamiseen puoltoista viikkoo ja tietty tää viikko loppuun asti:)) Meillä siis alkaa joululoma virallisesti 17 päivä,mut mä sanon aina et 14 päivä ku sillon on tääl koulus joulujuhla!! Pääsen kerranki ajoissa viettää lomaa:)) Ala-yläasteel meni aina johonki 22 päivään tms..:/ Ja ens viikol ei oo ees ku puolikas viikko..ku meil on tääl koulus itsenäisyyspäivänjuhla keskiviikkona eli 5 päivä..meidän luokka esiintyy siel.-..lauletaan...:) Sit saattaa olla et esitetään joku joulunäytelmä ku maanantaina alkaa ilmaisutaidonkerho johon ilmoittauduin:)) Tykkään kyllä näytellä! Olin ala-asteel näyttikses..eli näytelmäkerhos:) Vähä kiva ku lauantaina on jo joulukuu:)) Pitää pikkusisarusten joulukalenteri tehä loppuun perjantaina! :) Ja jeeee mä saan ruveta aukoo kaikkee niit ihanii luukkuja joita eri ihmiset on lähettänyt mulle..<3<3 YRITÄN aina laittaa kuvan...mut saattaa jäädä silloin ku oon tääl koulus:// No joo sellasta:))

MALTTAKAA VIELÄ,PIAN SE JOULU ON OVELLA!!! :DDD <3<3

I LOVE YOU CHRISTMAS!!<3

Onko joku muukin samaa mieltä kanssani? :) tyhmä kysymys,mut kuitenki:)


fetes230.gif