Tänään onkin sitten sunnuntai! Aloitin eilen sisustamaan mun huonetta jouluiseksi..ja muutenki aloin siivoo ku se oli niin ostkuläjä:// Niinku tapana on,jos en siivoo melkeen viikottain:) No joo eilen isi vaihto mun huoneeseen punaset verhot,mä oon laitellu joulukoristeita paikoilleen ja leikkelintänään paperista lumihiutaleita ikkunaa :DD On het kivempi ku sitä on järjestetty ja laitettu joulukuntoon!! Aion kunnolla laittaa nyt sen jouluiseksi,ku mulla ei oo aina ollu niin jouluinen,vaikka tietty siel on ollu jouluista,mut ei tarpeeks!! :)) Mun on tehnyt mieli jo täs parina päivänä kuunnella joulumusaa!!<33 en oo viel saanu aikaseks kuunnella! Pitäs yrittää listen på tänään,eli kuunnellla:))

Pitää viel sisustaa mun huonetta enempi,se on vasta aika alussa...sit vois yrittää tänään alkaa keskittyy pikkuhiljaa joululahjojen tekoon:) Ne on vähä jääny muiden näitten blogitempauksien alle:)) Nyt oon saanu aika kivasti tehtyä noita askarteluja yms pois alta,niin voi keskittyy enempi joululahjoihin! Yleensä ollaan alettu aina tekee joskus kesällä lahjoja,ku ei oo ollu ennen näitä blogi juttuja!! :) Mut nyt on eri,mut välillä vaihtelua!! Kyllä sitä ehtii viel tehä ku joulukuun aluski meen joskus vasta ostaa joululahjoja! :) Eips muuta ku ihania joulunodotuspäiviä!<33



pers106.gif